Συνέντευξη από την Ελευθερία Ζάχου!

Με μεγάλη μας χαρά σας παρουσιάζουμε την καινούρια στήλη των συνεντεύξεων από το real woman!
Την πρώτη συνέντευξη μας την παραχώρησε η κ. Ελευθερία Ζάχου Master International Educator Nail Artist!!! Διαβάστε για το ξεκίνημά της, την αγάπη της για το επάγγελμα και τις συμβουλές της για τους νέους τεχνίτες νυχιών....

Διαβάστε ολόκληρη την συνέντευξη παρακάτω:



Πως προέκυψε η ενασχόλησή σας με αυτό το επάγγελμα?
Πριν πολλά χρόνια από ένα τυχαίο γεγονός άρχισα να ασχολούμαι με τα τεχνητά νύχια, μόνο που τότε δεν υπήρχε το gel παρά μόνο το μετάξι και το ακρυλικό. Αργότερα τα εγκατέλειψα και ασχολήθηκα ξανά μετά από ένα τραγικό γεγονός. Άρχισα ξανά επαγγελματικά αυτή την φορά και με κατάθεση ψυχής στην δουλειά μου και τις μαθήτριές μου.


Πείτε μας λίγα λόγια για την συνεργασία σας με την MBA και τον Marco Bonvicini.
Ο Marco είναι η λατρεία μου, η αγάπη μου, ο δάσκαλός μου...μου είχε προτείνει πολλές φορές να συνεργαστούμε αλλά δεν ήμουν έτοιμη να καθίσω δίπλα του και όταν ένοιωσα ότι μπορώ να ανταποκριθώ στο μέγεθος τον απαιτήσεων του είπα το ναι. Εκτός όμως από την δουλειά με τον Marco μας ενώνει μια βαθιά φιλία εδώ και αρκετά χρόνια, είναι ένας από τους ανθρώπους που ξέρω ότι θα τον έχω πάντα δίπλα μου. Εκτός από τεράστιος τεχνίτης είναι και ένας υπέροχος άνθρωπος, δεν ξέρω πόσα ευχαριστώ μπορεί να θέλω να του πω.


Γνωρίζουμε ότι κάνετε εκμάθηση σε τεχνικές νυχιών. Υπάρχει ανταπόκριση?
Ναι παρόλο τις δύσκολες εποχές υπάρχει ανταπόκριση δόξα τον Θεό.


Πότε είναι το επόμενο σεμινάριο?
Καθημερινά κάνω σεμινάρια στην σχολή που βρίσκομαι στην ELEN BEAUTE GROUP και επί τις ευκαιρίας να ευχαριστήσω την κα Ελένη Καραβούλη για την εμπιστοσύνη της να αναλάβω όλο το κομμάτι τις εκπαίδευσης τον τεχνιτών νυχιών και φυσικά τον Marco που μας εμπιστεύτηκε την ακαδημία του για την Ελλάδα MBA (MARCO BONVICINI ACADEMY) .


Στις 1-3 Ιουνίου για πρώτη φορά θα υποδεχτούμε στην Θεσσαλονίκη την έκθεση Beauty Macedonia.Θα είστε εκεί?
Δεν γνωρίζω ακόμη αναλόγως με το πρόγραμμα που είναι αυτή την στιγμή πολύ φορτωμένο. Θα ήθελα να είμαι πάντως μην ξεχνάτε ότι είμαι Βορειοελλαδίτισσα οπότε είναι πραγματικά μεγάλη χαρά να είμαι κοντά στους πατριώτες μου.


Πείτε μας ένα πράγμα που αγαπάτε και ένα που μισείτε σε αυτή την δουλεία.
Είναι τόσα που αγαπώ που πρέπει να γράφω ώρες ατέλειωτες. Λατρεύω τις μαθήτριές μου γιατί είναι κομμάτι της ψυχής μου, λατρεύω να μαθαίνω πράγματα επάνω στην δουλειά...μμμ τι μισώ? την μη συναδελφικότητα.



Τέλος θα ήθελα να μας δώσεις το δικό σου μήνυμα σε όλες και όλους τους νέους τεχνίτες νυχιών.
Είναι μια πανέμορφη δημιουργική δουλειά αλλά δεν πρέπει να ξεχνάμε ότι χρειάζεται σεβασμός στο φυσικό νύχι, να μην σταματάνε να εμπλουτίζουν τις γνώσεις τους να παρακολουθούν όλους τους τεχνίτες ακόμη και τους κακούς γιατί έτσι θα μαθαίνουν το λάθος και να σέβονται τους συναδέλφους τους.


Κλείνοντας: ''Θα ήθελα αν μου επιτρέπετε να ευχαριστήσω τον άνθρωπο που πίστεψε και με (υποχρέωσε) να προχωρήσω μπροστά γιατί ποτέ δεν πρέπει να ξεχνάμε αυτούς που μας έσπρωξαν να κάνουμε το πρώτο βήμα και είναι κοντά μας σε όλη την πορεία. ΕΥΧΑΡΙΣΤΏ ANDREA IOZZELLI!!!''.


Να την ευχαριστήσουμε για τον χρόνο της και την άμεση ανταπόκρισή της για την υπέροχη συνέντευξή της! Ευχαριστώ πολλή Ελευθερία μου!!!

Βρείτε την Ελευθερία Ζάχου στο facebook εδώ .

Επειδή οι γυναίκες θέλουμε να τα γνωρίζουμε όλα, κάντε «Like» στη σελίδα μας στο facebook 

1 σχόλιο:

  1. mia k monadiki..............
    latreuoume Ritsa einai i diki mas psixi gia douleia kai ekmathisi.......gia na gineis kathigtis prepei na exeis ena astro.....tis metadotikotitas k i Ritsa to exei k me to parapanw....kathigitria pou dinei stis mathitries oxi mono texnikis fisews efodia alla k ithikis

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Ευχαριστούμε για τα σχόλιά σας :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...