Συνέντευξη από την Χρύσα Βουλγαρίδου!

Κατά καιρούς συναντάμε χιλιάδες ομάδες στο facebook. Λίγες από αυτές έχουν μέλλον και σκοπό να βοηθήσουν νέους επαγγελματίες μέσα απο συζητήσεις. Το realwomangr σας παρουσιάζει μια μοναδική συνέντευξη για την λειτουργία μιας ομάδας αφιερωμένη στην ομορφιά. Με μεγάλη μας χαρά η κ. Χρύσα Βουλγαρίδου μας απαντά σε ερωτήματα σχετικά με την δημιουργία και την άψογη διατήρηση της ομάδας της...

Διαβάστε ολόκληρη την συνέντευξη παρακάτω:


Πως ξεκίνησε η ιδέα για μια ομάδα ομορφιάς;
Επειδή είμαι ανήσυχος χαρακτήρας και ποτέ δεν ησυχάζομαι με τίποτα, είμαι σε διαρκή ψάξιμο και ενημέρωση για ότι αφορά την ομορφιά και την εξέλιξη που υπάρχει στον χώρο. Δημοσίευα ότι σχετικό έβρισκα στο προφίλ μου. Η σκέψη και η υλοποίηση της ομάδας ήρθε αυθόρμητα όπως προανέφερα και αυτό γιατί ήθελα απλά να μοιράζομαι ότι σχετικό υπήρχε για τον χώρο της ομορφιάς.


Η ομάδα ονομάζεται HOME BEAUTY(nails,make up,beauty tips). Ήσουν σε δίλημμα για την ονομασία της ομάδας;
Δεν το σκέφτηκα καθόλου ήρθε στο μυαλό μου τόσο αυθόρμητα όπως και η δημιουργία της ομάδας.



Σε ποιους απευθύνεται η ομάδα; 
Η ομάδα όταν πρώτο ξεκίνησε ήτανε ανοιχτή, είχα σκεφθεί να μπορούν όλοι να συμμετέχουν δηλαδή και οι επαγγελματίες αλλά και όλοι όσοι ενδιαφέρονται για τον χώρο αυτό ...στην συνέχεια συνειδητοποίησα ότι σε μια τέτοια ομάδα θα γράφονται πολλά γύρω από το επάγγελμα του κάθε ενδιαφερόμενου και δεν θα ήτανε σωστό αυτό να το γνωρίζουν οι ""πελάτες"". Έτσι αποφάσισα η ομάδα να είναι μόνο για επαγγελματίες του χώρου της ομορφιάς και για κανέναν άλλο.



Κατά περιόδους βλέπουμε ψεύτικα προφίλ. Πως τα αναγνωρίζεις και πως τα αντιμετωπίζεις ;
Τα ψεύτικα προφίλ είναι ένα πολύ μεγάλο θέμα για την ομάδα  Δεν μπορώ να καταλάβω το σκεπτικό τους. Προσπαθώ πάρα πολύ για την ομάδα δεν θέλω να υπάρχουν φασαρίες, προσβολές και πολλά άλλα στα οποία τα ψεύτικα προφίλ αποσκοπούν μόνο σε αυτό και μας το έχουν αποδείξει στο παρελθόν.  Ελέγχω τα προφίλ όσο μπορώ και όσο μου επιτρέπετε . Ρωτάω κοινούς φίλους για την ενασχόλησή τους.Σε ένα ψεύτικο προφίλ το λέει και ο τίτλος του, είναι όλα ψεύτικα από το όνομα, τις φωτογραφίες σε όλα και στο μόνο που αποσκοπούν είναι η πονηριά και η κακία.



Έχεις νιώσει ποτέ ότι πρέπει να λάβεις μέρος σε συζητήσεις για να κρατήσεις μια ισορροπία ; 
Για μεγάλο διάστημα υπήρχανε πολύ άσχημες αψιμαχίες στην ομάδα από άτομα που πλέον είμαι πεπεισμένη ότι είχανε κάποιο μένος και με την ομάδα αλλά και με τις εταιρείες και με τα μέλη. Βρέθηκα πάρα πολλές φορές σε πολύ δύσκολη θέση όπως και τα μέλη της ομάδας. Αυτό βέβαια τελείωσε με την απομάκρυνση πολλών ατόμων από την ομάδα  Έγινα κακιά αλλά δεν με πειράζει δεν μπορώ να λύσω τα ψυχολογικά προβλήματα κανενός. Η ομάδα δημιουργήθηκε για άλλο σκοπό και όχι για την λύση ψυχολογικών προβλημάτων...για αυτά υπάρχουνε άλλοι αρμόδιοι.



Πες μας αυτά που σου έχει προσφέρει η ομάδα.
Το καλύτερο είναι ότι έχω μάθει πάρα πολλά μέσα από την ομάδα που αφορά το επάγγελμά μου σαν αισθητικός. Υπάρχει συνεχώς ενημέρωση από όλα τα μέλη και αυτό είναι πολύ ενδιαφέρον. Έχω δημιουργήσει πολύ ισχυρές γνωριμίες και φιλίες μέσα από την ομάδα που και αυτό είναι πολύ θετικό και για την εξέλιξη μου ως επαγγελματίας αλλά και σαν άνθρωπος.



Τέλος θα θέλαμε να μας πεις λίγα λόγια απευθυνόμενη στο κοινό της ομάδας σου.
Απευθυνόμενη στα μέλη της ομάδας ενεργά και μη θα ήθελα να τους ευχαριστήσω μέσα από την καρδιά μου που ανήκουν σε αυτή την όμορφη παρέα. Πολλά από τα μέλη μου έχουν πει σε προσωπικό μήνυμα οτι δεν θέλουν να απευθύνονται ανοιχτά με ερωτήματα στην ομάδα ώστε να αποφεύγουν τις παρεξηγήσεις που ίσως προκύψουν ...θα ήθελα να τους παρακαλέσω λοιπόν να μην φοβούνται τίποτα .. μέσα από μια συζήτηση μαθαίνουμε όλοι...δεν υπάρχει χώρος για παρεξηγήσεις γιατί απλά κανείς δεν είναι παντογνώστης. Η ενημέρωση και η εξέλιξη δεν σταματάει ποτέ σε αυτό το επάγγελμα και νομίζω οτι είμαστε πολύ τυχεροί όλοι για αυτό.

*  Τέλος θα ήθελα να σε ευχαριστήσω πάρα πολύ για αυτήν την δυνατότητα που μου δίνεις ,να μιλήσω για την ομάδα που τόσο πολύ την αγαπώ!!!


Προσωπικά θα ήθελα να ευχαριστήσω την Χρύσα για την άμεση ανταπόκρισή της στο κάλεσμά μου γνωρίζοντας πόσο διστακτική ήταν χάρη στην ταπεινότητά της. Χρύσα μου η ομάδα σου είναι ένα ανοιχτό βιβλίο με άμεσες απαντήσεις για τους επαγγελματίες της ομορφιάς. Είναι λοιπόν χαρά μας να διαβάζουμε λίγα λόγια απο σένα! 







Επειδή οι γυναίκες θέλουμε να τα γνωρίζουμε όλα, κάντε «Like» στη σελίδα μας στο facebook 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Ευχαριστούμε για τα σχόλιά σας :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...