Η ιστορία της Μαρίας!

Είμαι στην ευχάριστη θέση να σας παρουσιάσω την ιστορία μιας φίλης μας. Η Μαρία μας έστειλε το πρόβλημά της και εμείς είμαστε στην θέση να την βοηθήσουμε. Παρακάτω θα διαβάσουμε την ιστορία της έτσι όπως η ίδια μας την έστειλε. Ελάτε να κουβεντιάσουμε βοηθώντας έτσι την Μαρία.

Ξεκινώντας να πω ότι χάρηκα πολύ όταν είδα αυτή την στήλη. Παρακολουθώ το blog εδώ και καιρό και η χαρά μου είναι διπλή...μπράβο real woman :)

Λοιπόν....ουφ...έχω κ άγχος...είμαι η Μαρία 23 χρόνων και έχω σχέση εδώ και δυόμιση περίπου χρόνια με τον Μάκη 28 ετών. Γνωριστήκαμε μέσω κοινών φίλων. Ήταν από τις σχέσεις που στην αρχή λες αποκλείεται να τα βρουν. Τελικά το ενδιαφέρον ήταν αμοιβαίο και ο έρωτας δεν άργησε :) εγώ δουλεύω σε ένα μαγαζί με ρούχα στην πόλη μου στην Θεσσαλονίκη. Ο Μάκης δυστυχώς δεν έχει κάποια στάνταρ δουλειά ( άλλο πρόβλημα και αυτό) . Και από εδώ ξεκινάνε τα όλα. Ο θείος του Μάκη από Αθήνα έχει μια πολύ καλή επιχείρηση θα έλεγα και του πρότεινε να πάει εκεί για δουλειά. Μέτα από πολλές συζητήσεις αποφασίσαμε ότι πρέπει να πάει και αν ήταν όλα καλά εκεί θα πήγαινα αργότερα και εγώ. Έτσι λοιπόν και έφυγε. Τους πρώτους μήνες όλα ήταν καλά του έλειπα μου έλειπε και τα σχετικά. Έχει λοιπόν τώρα κοντά πέντε μήνες που η συμπεριφορά του είναι άκρως παράξενη. Τον παίρνω τηλέφωνο δεν το σηκώνει ποτέ και με παίρνει μετά από ώρες με την δικαιολογία ότι είχε δουλειά κάτι που παλιά δεν γινόταν ποτέ. Οκ άντε να το καταλάβω αυτό. Αλλά συμβαίνει και ώρες που δεν δουλεύει. Αυτή την φορά με δικαιολογίες ότι δεν το άκουσε, ότι ήταν στο μπάνιο και τα σχετικά. Μου έχει πει ότι έχει κάνει δυο πολύ καλούς φίλους εκεί με τους οποίους κάθε μέρα ξενυχτάει. Άλλο και αυτό. Τα νεύρα μου έχουν γίνει κουρέλια. Πλέον όταν μιλάμε το μόνο που συζητάμε είναι το πως πέρασε η μέρα ή εγώ να γκρινιάζω. Κανένα όνειρο για το μέλλον, τίποτα. Δεν ξέρω τι να πω το μυαλό μου πάει παντού και πιο συγκεκριμένα σε άλλη. Εγώ λόγο δουλειάς δεν έχω μπορέσει να πάω Αθήνα οπότε δεν γνωρίζω το περιβάλλον καθόλου. Σκέφτομαι επίσης ότι είναι η πρώτη φορά που έχει ανεξαρτητοποιηθεί στην ζωή του και βγάζοντας μάλιστα πολύ καλό μισθό. Παίζει ρόλο και αυτό. Τι να κάνω βρε κορίτσια σας έχει τύχη κάτι σχετικό; Και αν έχει άλλη τι με τυραννάει ακόμη; Το θέμα είναι ότι όλη αυτή η κατάσταση με έχει κουράσει και η αγάπη που του είχα φθείρεται λυπάμαι που το λέω. Help me.....

Αν νιώθεις μόνη με χιλιάδες προβλήματα να σε κατακλύζουν η RealWomanκαι η παρέα της
είναι εδώ για σένα! Πες μας την δική σου ιστορία, μοιράσου μαζί μας τις σκέψεις σου. Έλα και εσύ στην παρέα μας βοηθώντας η μια την άλλη!!! Στείλε μας mail στο sia-par@hotmail.com ή επικοινώνησε μαζί μας μέσω της φόρμας επικοινωνίας του Blog... 



Επειδή οι γυναίκες θέλουμε να τα γνωρίζουμε όλα, κάντε «Like» στη σελίδα μας στο facebook 

6 σχόλια:

  1. Μαρία μου καταρχήν να σε ευχαριστήσω για τα καλά σου λόγια και την εμπιστοσύνη σου...Έπειτα να πω οτι οι σχέσεις απο απόσταση δυστυχώς σπάνια αντέχουν στα δύσκολα. Και μάλλον εσείς περνάτε την φάση αυτή. Εγώ θα έλεγα να δείς τι έχουν να πουν και οι κοινοί φίλοι όπως είπες...Πάντως κάτι παίζει αυτό είναι το σίγουρο....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. egw nomizwoti to pio symantiko einai oti barethikes ayto blepw kai me ta legomena sou kourastikes.....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. οι σχέσεις εξ απόστασεως θέλουν δουλειά πολλή και συνεχή.τι σημαίνει αυτό πως θα πρέπει να το δείτε και οι δύο αν το θέλετε ή όχι να συνεχίσετε την σχέση αυτή .το να κοροιδεύεστε δεν έχει νόημα . η ζωή στην αθήνα ναι φαντάζει υπέροχη για έναν νέο ετών 28 ... προσωπικά για μένα όχι πια ... την ανταλλάσω .Αν ήθελε θα μοιραζόσασταν την απόσταση και τα σαββατοκύριακα δλδ πότε ο ένας κάτω πότε ο άλλος ...γιατί μην ξεχνάμε πως όταν υπάρχει θέληση όλα γίνονται.Μόνο όταν δεν θέλουμε κάτι δεν το κάνουμε και βρίσκουμε πάντα παιδαριώδεις δικαιολογίες . Μην αγχωθείς και μην τον πιέσεις για κάτι που ίσως πια δεν θέλει . και δες και διαφορετικά αξίζεις κάποιον που και στο τζιμπουτί να είναι θα θέλει εσένα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Koritsia kala lete alla......rwthsa kai thn paraia kai oloi lene tipota den ginete mwre kai oloi moy ta masane.... isws prepei na to parw xampari oti to pragma xalase poly...krima pl stenaxwriemai. aytos xampari...mallon thelei na ton bgalw apo thn dyskolh thesh toy xwrismoy. dyskolo na parw apofash xwrismou. kalytera na hksera oti einai me allh gia na thymwsw. twra sto asxeto einai toso dyskolo :(

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Αχ Μαρία αυτό πράγματι είναι πολύ δύσκολο. Γιατι πάντα ψάχνουμε εμφανές λόγο. Σίγουρα ο θυμός θα σε βοηθούσε να βάλεις ένα τέρμα πολύ εύκολα. πρέπει να τα βάλεις με την καρδιά σου και να προχωρήσεις. Κάνε μια προσπάθεια να πας και εκεί γιατι μπορεί να μην συμβαίνει και τίποτα και να νιώθεις εσύ μόνη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Ευχαριστούμε για τα σχόλιά σας :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...